ljepilo za spuzvu
(prestaro za odgovor)
tomo
2013-09-09 17:17:03 UTC
Pozdrav svima!

Odljepili su mi se slojevi madraca koji su od spužve, pa bih molio ako netko
zna kakvo bi ljepilo bilo najbolje za zalijepiti ta dva sloja spužve i
naravno gdje kupiti to ljepilo.

Hvala!
Sinisa Platz
2013-09-09 19:47:31 UTC
Post by tomo
[...]
Neostik, pevec, boje i lakovi, bau trgovine, i sl...
Procitaj uputstvo prije upotrebe...
tomo
2013-09-10 10:01:59 UTC
hvala na ponudi, ali trebam ljepilo za spužvu
vivek

Hvala!
tomo
2013-09-10 17:28:16 UTC
Post by vivek
vidi ovo http://youtu.be/5bw-EhBrZL4
već vidio

trebam ljepilo za spužvu :)
SonyLux
2013-09-11 14:49:38 UTC
Post by tomo
Post by vivek
vidi ovo http://youtu.be/5bw-EhBrZL4
već vidio
trebam ljepilo za spužvu :)
Imas ljepilo u spreju od Terasona, sluzi za ljepljenje tapecirunga na
autima, drzi Raos firma u Zg, ja sam kupio tamo za 70-80 kn pred mjesec
dana, jedino mjesto u Hr gdje se to moze kupit, usluga na nivou.

krumpi
2013-09-10 18:44:09 UTC
Post by tomo
[...]
Unazad dvije godine sam dva puta lijepio spuzvu - prvi puta za neki
kostim za maskare i upotrijebio sam bas ono ljepilo u spreju koje su oni
na videu popljuvali. Ljepilo drzi bolesno dobro, samo je bitno
pospricati obje povrsine i pricekati. Nema rastavljanja bez kidanja.
Drugi puta prije par dana sastavljajuci pokidani spuzveni namjestaj u
vrticu - Metapren u kantici od kile, namazao obje strane, pricekao i
pritisnuo. Isto jako cvrsto. Mozda ce ti biti vazno, cini mi se da sprej
malo brze izgubi miris benzina. Bison ima u Bau-nesto, a mislim i
Metapren da sam tamo kupio. E, da - i spojni sloj (dvije spuzve) nije
tvrd, nego elastican sa oba ova ljepila.