Cijev za napu - potkrovlje, molim pomoć
(prestaro za odgovor)
MadT
2008-01-04 11:36:35 UTC
Pozdrav

Zanima me dal bi funkcionirao odvod od nape na foru prikazanu na slici.
Koljeno 90, koljeno 45 i jedno 2.5m cijevi. Mislio sam staviti cijev
fi120mm, ali neznam koliko bi to bilo funkcionalno tj koje su loše strane
toga, pogotovo po zimi.

Hvala.

hrvoje
2008-01-04 14:18:48 UTC
mislim da ti to nebi ¹ljakalo pogotovo ako ti cijev od nape ide padom niŸe
od nape. Ima¹ za kupiti original crijep koji ti ima flexi prikljuènu
cijev.(ili ako ima¹ drukèiji pokrov sigurno postoji element koji ima izlaz
za ventilaciju )
Post by MadT
Pozdrav
Zanima me dal bi funkcionirao odvod od nape na foru prikazanu na slici.
Koljeno 90, koljeno 45 i jedno 2.5m cijevi. Mislio sam staviti cijev
fi120mm, ali neznam koliko bi to bilo funkcionalno tj koje su lo¹e strane
toga, pogotovo po zimi.
Hvala.
http://img110.imageshack.us/img110/9193/napagn2.jpg
MadT
2008-01-04 22:31:45 UTC
mislim da ti to nebi šljakalo pogotovo ako ti cijev od nape ide padom niže
od nape. Imaš za kupiti original crijep koji ti ima flexi priključnu
cijev.(ili ako imaš drukčiji pokrov sigurno postoji element koji ima izlaz
za ventilaciju )
Post by MadT
[...]
ma gledao sam taj crijep al me brine sta onda s kondenzatom zimi ako cijev
ide direktno van u zrak. Kapat ce mi direktno natrag u juhu :D
hrvoje
2008-01-05 06:30:02 UTC
Post by MadT
[...]
---ja sam osobno postavio 3 kom i nemaju ljudi nikakvih problema